לדלג לתוכן הראשי
כל האוספיםהגדרות והרשאות
הרשאות ניהול במערכת
הרשאות ניהול במערכת

סוגי המנהלים

Hagar Man Sarusi avatar
נכתב על ידי Hagar Man Sarusi
עודכן לפני יותר משבוע

יש באפשרותכם להוסיף לחשבון מנהלים עם הרשאות שונות.

ישנן ארבע סוגי הרשאות, כמפורט כאן:

  • מנהל/ת חשבונות - למנהלים האלה יש גישה מלאה לכל הגדרות החשבון והאפשרויות שקשורות להזמנות.

  • מנהל/ת הזמנות - המנהלים האלה יכולים לראות את ההזמנות בחשבון אבל לא לשנות אותן. יש להם גישה חלקית לאפשרויות שקשורות להזמנות אבל הם לא יכולים לסגור אותן.

  • מנהל/ת משמרת - המנהלים האלה יכולים לראות את החשבון אבל לא לשנות אותן. יש להם גישה חלקית לאפשרויות שקשורות להזמנות והם יכולים לסגור אותן.

  • מנהל/ת שטח- למנהלים האלה יש גישה מוגבלת לחשבון ולא לשום אפשרות שקשורה להזמנות. הם לא יכולים ליצור הזמנות חדשות אבל כן לסגור הזמנות קיימות.

כדי להוסיף מנהלים לחשבון:

  1. לוחצים על הלשונית 'מנהלים' בתפריט שמימין.

  2. לוחצים על 'הוספת מנהל/ת'.

  3. ממלאים את פרטי המנהל/ת שרוצים להוסיף לחשבון ובוחרים את התפקיד, שלפיו יינתנו ההרשאות.

כדי לערוך או להסיר מנהלים:

  1. לוחצים על הלשונית 'מנהלים' בתפריט שמימין ואז על סמל התפריט (שלוש הנקודות) ליד השם של המנהל/ת.

  2. יופיעו שתי אפשרויות: עריכה והעברה לארכיון.

  3. כדי לשנות את השם, מספר הטלפון, כתובת האימייל וההרשאות, לוחצים על עריכה.

  4. כדי להסיר את המנהלים מ-getstaff לוחצים על העברה לארכיון.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?