יש באפשרותכם להוסיף לחשבון מנהלים עם הרשאות שונות.
ישנן ארבע סוגי הרשאות, כמפורט כאן:
מנהל/ת חשבונות - למנהלים האלה יש גישה מלאה לכל הגדרות החשבון והאפשרויות שקשורות להזמנות.
מנהל/ת הזמנות - המנהלים האלה יכולים לראות את ההזמנות בחשבון אבל לא לשנות אותן. יש להם גישה חלקית לאפשרויות שקשורות להזמנות אבל הם לא יכולים לסגור אותן.
מנהל/ת משמרת - המנהלים האלה יכולים לראות את החשבון אבל לא לשנות אותן. יש להם גישה חלקית לאפשרויות שקשורות להזמנות והם יכולים לסגור אותן.
מנהל/ת שטח- למנהלים האלה יש גישה מוגבלת לחשבון ולא לשום אפשרות שקשורה להזמנות. הם לא יכולים ליצור הזמנות חדשות אבל כן לסגור הזמנות קיימות.
כדי להוסיף מנהלים לחשבון:
לוחצים על הלשונית 'מנהלים' בתפריט שמימין.
לוחצים על 'הוספת מנהל/ת'.
ממלאים את פרטי המנהל/ת שרוצים להוסיף לחשבון ובוחרים את התפקיד, שלפיו יינתנו ההרשאות.
כדי לערוך או להסיר מנהלים:
לוחצים על הלשונית 'מנהלים' בתפריט שמימין ואז על סמל התפריט (שלוש הנקודות) ליד השם של המנהל/ת.
יופיעו שתי אפשרויות: עריכה והעברה לארכיון.
כדי לשנות את השם, מספר הטלפון, כתובת האימייל וההרשאות, לוחצים על עריכה.
כדי להסיר את המנהלים מ-getstaff לוחצים על העברה לארכיון.