אנו מאפשרים לבטל הזמנה אם:
היא מתחילה בעוד יותר מ-24 שעות.
היא מתחילה ב-24 השעות הקרובות, אבל עדיין לא שובץ אליה אף עובד.
כדי לבטל את ההזמנה בשני המקרים האלה:
פותחים את הלשונית 'ההזמנות שלי' מימין ועוברים לרשימת ההזמנות העתידיות.
בוחרים את ההזמנה שרוצים לבטל.
לוחצים על 'ניהול ההזמנה' ואז על 'ביטול ההזמנה'.
אם רוצים לבטל הזמנה שמתחילה ב-24 השעות הקרובות ושובצו אליה עובדים, צריך לפנות לשירות הלקוחות בצ'אט, בטלפון או במייל. במקרה כזה, ייתכן ותחוייבו בעלויות ביטול.